37.haftam bitti bazen karnıma bakıyorum çok yamuk duruyo önceden de oluyodu ama bu kadar çok değildi. Bebek büyüdüğü için mi böyle acaba? Geçen kontrolde doktor suyun birqz azalmış dedi yoksa o yüzden mi böyle belirgin gözüküyo anlamadım. Bugün rüyama girdi hatta bebek öyle bi hareketler yapıyodu ki karnımda dışarıdan elleri ayakları yüzü çok net belli oluyodu çok garipti😅