Ezgi14 doktorlar 3 ana öğün 2-3 ara öğün yemelisiniz diyor öğlen kalkıp bütün bunları bir güne sığdırmak imkansız bence bünyeyle alakalı biraz bende cok severim uyumayı 12. Haftama kadar aşırı mide bulantısı da yaşadım o haplar geri de çıksa 6 da uyandim eşimle birlikte ilaç içip yarım saat sonra başlıyorum biseyler atıştırmaya 8 gibi de kahvaltıya oturmuş oluyorum yiye yiye alıştırdım bünyemi ilk başlarda yumurta yiyemedim öğlen yedim artık sabahları da yiyebiliyorum çok şükür. Kendinizi şartlayın kalkıp mideniz de bulansa çıkartsanız da bence üzerine gidin çünkü bebisler neye alışırsa öyle devam ediyormus çok araştırdım doktorumla da konuştum o da ayni şekilde söyledi.