Burcuu58
Selam canim anneler hamisler 🙋 bende daha once bu programi kullaniyordum en sonunda kullanamaz oldum silindi tekrar buralardayim :) gelelim dogum hikayeme.. Hamileligimin son 2 ayina kadar sknti yasamamistim son 2 ayinda tansiyon problemi yasamistim ve bebegim iri bebekti. Alfamedle tansiyon problemini dengeledik doktorum devamli tansiyonum icin takipte olmami istedi. Kendimi hep normal doguma hazirliyordum bi yandanda korkum vardi :) ama yapabilecegime inaniyordum. Ama ne yazikki bebegim iri oldugu icin basi kanala girmemisti. Doktorum suni sanci alip normali denememi isteyip eger olmazsa sezeryana alacagini soyledi. Tabi kotu yanlarida vardi bebegimin belki basi kanalda skisip nefessiz kalabilecegini ve sezeryana alacaginin ihtimalinide verdi. Tamamen tercihi bana birakti bende sezeryan istedim. Bebegimide kendimide riske atmadim. Herseyde vardir bir hayir diyerekten sezeryana alindim :) aglayarak korkarak ameliyata girdim :( en korktugum sey sonda ve lavmandi cok utaniyordum. Biliyorum hepimizin korktugu sey bu bosuna stres yapmisim 2 sniyelik biseydi :) ben epidural anestezi oldum tamamen hic bisey hissetmiyorsunuz bu yuzdende sondayi hic hissetmedim gormuyorsunuz bile onunuzde perde var :) ve ben cok heyecanliydim 15 dakikanin ardindan bebegime ogluma kavustum oglumu gorunce cocuk gibi aglamaya basladim 🙈cok guzel bambaska bi duyguydu.. Bebegimi aileme verdiler bende dogumdan 15 dk sonra ciktim toplam yarim saat suren ameliyattan gulerek ciktim. Hic korkmayin kizlar korkarak giren ben kendime guldum bosuna stres yapmisim dedim hersey cabucak gecti. Doktorlar sizinle konusup sakinlestiriyorlar sohbet ediyorlar bi bakmissiniz ameliyat bitmis. :) epidurali kesinlikle tavsiye ederim sinek isirigi acisi var sadece.. Yok bel agrisi yapiyormus yok kaliciymis yok felc birakiyormus kimseye kulak asmayin. Iyi anesteziye denk gelirseniz Allahin izniyle sknti yasamazsiniz.. Tamamen 6 saat uyusuk kaldim hic aci hissetmedim uyusukluk gecince sadece kasinti vardi birde gaz sancimiz 🙈 artik ben anne oldum suan oglum 2 aylik oldu o gulumsemesini kokusunu hic biseye degismem.. 💝 rabbim sizede bu duyguyu tattirsin.. Tez zamanda meleklerinize kavusmaniz dilegiyle.. Bu arada afyon universite arastirma hastanesinde dogum yaptim🙋Sunu bilinki stres yapmayin gulerek gidin doguma ben cok pismanim korkacak bisey yokmus.. ☺ cok uzun yazdim hakkinizi helal edin.. 🙋