Zub34 Kızlar çakmak erdem hastanesine gidenler haberiniz olsun funda hanım ve gülçin hanımın muane ücreti 200 olmuş😩
Sancarefeem Zub34 Çamlıca Erdem yakın oraya ben 2 doğumumu orda yaptım çok daha iyi fiyatları ve doktorlar da çok iyi 2000 TL’ye zorunlu sezeryan oldum bu devirde çok iyi fiyat ve muayeneyi 140 diye hatırlıyorum
Aleynaa1 Zub34 sadece ikisinin muayene ücreti 200 olmuş demi yaa bende Zeynep Yeşim hanıma gidiyordum 2 hafta önce gittiğimde 140 dı. Diğer doktorlar hakkında bilgi verdiler mi
HMK Evet bende dün öğrendim eşim aradı hastaneyi sordu neden arttığını operatör doktor oldukları içinmiş dedim ki çalışanlara Allahtan son 1 ayım kaldı doğuma da zam gelecek mi şuan belli değil dediler
Zub34 HMK bende şok oldum birden artması seviyorum aslında doktorumu ama değiştirme fikri girdi aklıma gerçi yılbasında hepsine gelecek ama 200 de nebilim
HMK Zub34 Funda hanım zaten operatör doktordu en başında fiyatı farklı olabilirdi böyle son dakika değişikliği yapmaları çok saçma geldi bana da
Sancarefeem Zub34 canım hocam adalet zati can mükemmeldir işinde ve pozitif çok sakinleştirici huzurlu bir yanı vardır ondan başkasına asla güvenmem ve hep ona uzak şehirde yaşadığım halde gittim 2 doğumum da ondan
Melikefe Bende çamlıca erdeme gidiyorum vefa yılmazer ilk çocuğumda da ona gittim onda doğum yaptım mükemmel bir doktor güler yüzlü ve enerjik tavsiye ederim muayene ücreti 120 tl
Zub34 Aleynaa1 sadece ikisinin muane ücreti 200 diğerleri aynı ama bence yılbaşında onlarada zam gelir
Aleynaa1 Zub34 inşallah doğum fiyatlarına falan da zam gelmemiştir . Bari yılbaşını bekleselerdi o doktorların fiyatlarını da yükseltmek için ne kaldı şunun şurasında 😒
Zub34 Aleynaa1 bencede yani bide yılbaşında ekstra zam yapıyolarmıs😥 artık evde doğurur eve ulstrason alırım 😅
HMK Renkli ultrason hafta içi doçent Ebru hanım 650 haftasonu profesör bir doktor 700 TL ben haftasonu girmiştim renkliye