De-1997 Kızlar yeni doğan için hangi şampuanı önerirsiniz mustela markasına baktim ama bazıları sahteymis
Merveonay De-1997 ben ilk doğduğun bu yana 2 yıldır Eczacıbaşı’nın ürünü uni baby kullanıyorum ıslak mendilde aynı deterjanda güvenilir bir marka ve eşim bu markanın Ankara distribütörlüğünü yaptığı İçin işin içinde canım tavsiye ederim
Deniiiza De-1997 mustela alcaktim ben ama cok pahali. Muhendisinoglu sayfasinda yenidogan icin hipp önerilmiş tamamen dogal icerikli. Daha uygun fiyata onu aldim. 400ml 48tl ye aldim