Buseylcn Belim sırtım karnım kasıklarım her yerden aynı anda ağrı vuruyor , sızlıyo. Doğum sancısı mı acaba ? 36+1 günlük hamileyim doktor bebeğin aşağı indiğini ve rahmin yumuşadığını söylemişti geçen hafta
Lokumunannesii Buseylcn canım bi doktora git bende de oluyor o Ağrı fakat rahim yumuşamış demiş doktorun gitmende fayda var en azından nstye girer sancın var mı yokmu öğrenirsin
Sumeyyeee Buseylcn düzenlimi sancılar Genelde doğum sancısı düzenli ve aşağı baskılı olur Örnek büyüktuvalet varmış gibi sancıyla birlikte baskı olur bel kuyruk kemiğine özellikle
Elaz Buraya varya boş bisey yazsaydın yada kaynananla sorununu anlatsaydın sazan gibi herkez atlardı önemli bisey olunca 1 2 kişi tek cevap veriyor
Mehtapca06 Kuzum git bir nst ye baglasinlar yani sancı normalde bu haftalarda çoğu zaman yalancı oluyor ama rahmin yumuşamasi bebeğin baskıyla doğum tetiklenmis olabilir
Buseylcn minigiminannesi18 çok düzenli değil ama geçmiyor yani. Önceden geliyordu ağrı sonra 1-2 saat sonra yine oluyodu falan 1 saattir falan bu şekildeyim
Buseylcn Sumeyyeee tam düzenli denilemez onun için sormak istemiştim zaten. Büyük tuvalet hissim yok bide
balmelek Buseylcn kanama suyun gelmesi yoksa acele etmeni tavsuye etmem.bende 36+6 dayım benimde ağrılarım var. Ne zamanki şiddetlenir siklasir artık beni iyice rahatsız eder o zaman gideceğim doktora. Karnındaki sertleşme cok sık olur gerçek sancida.
Buseylcn balmelek evet bende acele etmeyi düşünmüyorum son anda gitmek istiyorum doktora ama hani Doğum sancısıysa ona göre son işlerimi halledeyiö diye şey yaptım
Ayten-ercan Bence sancılarınızı takip edin önce bende normal doğum yaptım normal doğumda ağrılarınız zaman geçtikçe artıyor ve düzenli oluyor ama yalancı sancıda düzensiz geliyor sancılar o yüzden önce kendiniz gözlemleyin derim
Duygushn1 Buseylcn ben de 38 haftalık hamileyim 36dan beri aynı şikayetler bende de vardı. Bebek kendini doğuma hazırlıyor çatı muayenesi oldum 4 cm açılmam var belki senin de rahimde açılma olmaya başladıysa bu ağrıların gelmesi normal. Doğum sancısı değil ama istersen bi nst ye gir için rahat etsin. Son zamanlar çok önemli çünkü
nilgundemirkoparan Öncelikle nst ile bi sancınıza bakın, bu çok önemli. Rahim yumuşadıysa ve bebeğin baskısı varsa belki de doğum başlamış olabilir.
Buseylcn nilgundemirkoparan nst için kesinlikle git diyorsunuz yani , devlet bakıyor mu peki kendi doktoruma Salı gününe randevum varda bakmıyorsa eğer başka bi özele gideyim kendi doktorum yok bugün
Sumeyyeee Buseylcn o zaman sıklığına bakın 3 dk 5dk aralıkla sancı giriyorsa doğum başlamış olabilir illa 5dk arayla olacak değil 5dk 8dk sonra yine 3dk olabilir Birkaç saat bekleyin geçmezse doktora gidin derin ben