Asligibi benim gebelikten önce vardı 5 senedir tedavi görüyorum ama gebelikte çok şükür hersey iyi ilerliyor benim bildiğim wgee şekerin yüksekse gebelikte hap değil sadece insülin veriliyor benim endokrin doktorum öyle söylemişti hem insülin dirincim vardı hemde açlık yüksek çıkıyordu bir tık