Çok şükür dün doğurdum. Ama ne çektiğimi Allah biliyor. Doktoruma perşembe sabahı randevum vardı, çatı muayenesi sanırım doğumu tetikledi. Gece 1de sancılarım başladı. Sabahın 8ine kadar çektim. Sonra artık hastaneye gittik. O kadar sancıya rağmen açılmam 2 cm idi. Yatışımı yaptılar ve suni sancı verdiler 😢. Herşey orada başladı zaten sabah 9dan akşam 5e kadar suni sancı aldım. Ve açıklığım o kadar yavaş ilerliyordu ki anca 5-6 cm falan olmuştu. Sonra suniyi çıkardılar kendi sancım devam ediyordu baya şiddetlenmişti. Bir türlü suyum da gelmiyordu. En son suyumu da patlattı doğumum kolaylaşsın diye. Akşam üzeri 20:23te zar zor geldi kızım normal doğum ile. Ama o kadar çok yırtılmam oldu ki en az yarım saat dikişlerimle uğraştılar. Rahatladım bitti artık acılar derken gece 12de fenalaştım dikişler yüzünden hematom oluşmuştu. Kanamam hem dıştan oluyordu hemde içe doğru birikiyordu. İçeride biriktikçe baskı yapıyordu ve beni mahvetti. 2. Kere acı çekmeye başladım doğum sancısı yanında hiç meğerse. Başka hastaneye sevk edildim gece 1 gibi falan. Hemen ameliyata aldılar beni 3 saatlik bi operasyon geçirdim😢. Bebeğime kavuştum sonunda cok şükür. Çok zor bi doğum yaşadım. Allah herkesin yardımcısı olsun gerçekten.