Selamın aleyküm herkese nasılsınız nasıl gidiyor hamilelik🥰 detaylı ultrason a girdim amnion sıvısı üst sınıra yakın dediler doktorum diyet verdi duzelmeyecek bı durum değil dedi bebeğim sağlıklı ve iyi elhamdülillah 🤲 bu durumu yaşayan ve herşey güzel devam eden veyahut sorun yaşayan var mı aranızda