19 gun once ikizlerimi 34+6′da dogurdum tansiyonum hep 140lerdeydi en son yatisim verildi dogumhanede siki takip yapildi sabaha kadar guzel gitti tansiyonum 11 gibi servise ciktim 3 falandi galiba butun vucudum kizarmaya basladi once yuzumun yarisi boynum gogusum derken iyice ilerledi heryerime o sirada tansiyonumda yukselince tekrar dogumhaneye indim orda tansiyon 130′a dustu ultrasonla bakildi cok sukur bebekler iyiydi ama ben hala kipkirmiziydim yaniyorum resmen ama atesim normal 15dk sonra doktor geldi sezaryene aliyoruz seni dedi cok heyecanlanmistim birden aglamaya basladim cok degisik bir duygu.
Hemen sonda taktilar ondan korkuyordum hic korkulacak biseey degilmis (kendim de hemsireyim guluyolar bana korkuyorum diyince😂) ameliyathaneye gittik spinali yapicak allahim giremiyor bosluklarim cok darmis bir turlu tutturamadi ondan da cok korkuyordum 10 kere deldi beni uyumak istemiyorum sakin beni uyutma dedim doktora sen uyumak istemiyosan ben uyutmak hic istemiyorum dayanabilir misin dedi dayandim sonunda oldu kombine anestezi yapti epidural+spinal yatirdilar beni 5dk sonra bi mide bulantim oldu gozlerim karardi basim dondu bi serum takti saniyeler icinde oluyor bunlar bide serumla kendime geldim hemen o sirada ameliyat baslamis bile dokunduklarini hissediyosun ama aci sifir ondan sonra zaten bi aglama sesi duydum dunyalar benim oldu kizlarim cok sukur saglikli dogdular en onemlisi oydu benim icin.
Agrim hic olmadi anestezi doktorum cok muhtesem bi insandi hic agrin olmayacak dedi gercekten de oyle.oldu ameliyattan 6saat sonra ayaga kalktim yurudum zaten bidaha da yatamadim😂😂😂 herkesin bunyesi farkli oyle kotu oldum boyle kotu diyenleri dinlemeyin tamamen siz kendinizi nasil gormek istiyosaniz oyle gidiyor hep iyiyim biseyim yok kafasindaydim doktorum bile her gelisinde sok oluyordu masallahin var cok iyisin senden once doguranlar hala ayaklanamadi diyodu.
Bu surec geciyor asil macera eve gelince bebeklerle basliyor diyorum ki bitane dogurup buyuten zorlaniyorum demesin bana😂 iki tane cok zor gercekten ama hamdolsun Allah herkese nasip etsin biraz kucukler diye galiba daha zor geciyor 2100gr ve 2250gr dogdular minyatur gibiler teyzeleriii🥲🥲🥲 cok bez alin bez stoklayin indirimleri kacirmayin😂 birde altli ustlu ayri takimlar daha rahat oluyor tulumlardan alt ust ayri takimlar alin.