Hawwa 8+5 hamileyim sarı akintım var baya diyince doktorum verdi. Kullanan varmı kesiyormu akıntıyı.. eğer geçmezse kültür alırız dedi.. akıntı gebelikde tehlikeli olabiliyor dedi