Selam hanımlar.
Bebeğimize hazırlık yapıyoruz beşik nasıl bir şey olmalı. Eşim Bebeğimize oda yapacak büyüyen besiklerden. Annemde diyor ayriyeten de bir beşik al yanında alışana kadar uyuması için ben yatak odası için sepet beşik düşünüyorum. 6,7 aylık olunca odasında uyuyacağız. Sizce nasıl yapmalıyım…