Kizlar ben 12 haftalık gebeyim boğaz yanma ve öksürüğum vardı bide boğazım doluydu az önce sağlık ocağına gittim amoklavin 1000gr antibiyotik parol ve boğaz spreyi yazdı ilaclari aldım ama içip icmemekte kararsızım bebeğe zarar verir mi diye korkuyorum bu konu hakkında bilgisi olan varsa rica etsem bilgi verebilir mi