Kizlar normal doğumu bekleyecez yapabilirsem sorun çıkmazsa normal istiyor doktorum miyomlarim da var suan normal için engel değil ama bisi olsa sezeryan döneceklermis. Ben cok tedirginim şimdiden suyum mu gelir sanci mi başlar hangi gün saatte olur 34 hafta içindeyiz hepimuz birbirimize dua edelim 🙏🙏🙏 🤲
Ve doktorum izinde olacak yılbaşı izni nöbetçi kimse o yapacak bu arada o da canımı sıkıyor