Deletedmom177227 ben 20. Haftamda serklaj oldum. Progestan verdi doktor hala daha kullanıyorum hap olarak. Tabi bunun yanında proluton depot iğne (haftada 1) ve bir hap daha var. Uzamış rahim ağzı boyu doktorum söyledi. Amaaa en en en önemlisi yatarak geçiyor bu süreç. Çok dikkatli olmak gerekiyor. Bir de stres yapmamak lazım ama tabi söylemesi kolay 😊🙏🏻