Ebruuuusalman Busra032 yasadim arada halen agrim olur cok ayakta kalmamaya calisiyorum cok ayakta kalinca agriyo
Busra032 Ebruuuusalman benimde aynı ayakta durmak zorundayım markette çalışıyorum malum raf falan 1 kere düşük yaptım bu 2. Gebeliğim
Ebruuuusalman Busra032 insallah saglicakla evladini kucaginiza alirsiniz bende kizimda markette calisiodum cok zor gercekten allah yardimciniz olsun
Melek141120 Benim hala var son trimesterdeyiz ama ilk trimesterde çok vardı gerçekten özellikle yorulduğum zaman gece lavaboya kalkınca adım bile atamıyordum. Kendinizi çok yormayın dinlenin