aleladebirmom İdrar tahlilimde lökosit yassı epitel vs bunlar yüksek çıkıyor doktor enfeksiyon var gibi kültür ver diyor. Ee kültür sonucunda üreme olmadı diyo Bu iki oldu ikisinde de aynı. Enfeksiyon varmı yokmu anlamadım gitti 🤷🏻♀️