cnn34 Devlet hastanesinde kontrollerimi yaptırıyorum 6+2 bebeğin kalp atışı var ama sesini duyamıyorum küçük olduğu için olabilir haftaya poliklinikten randevu al muayne ol tekrar dedi. Çok korkuyorum bu şekilde olup sonra neler yaşadınız ?
asdfg3 cnn34 7 haftalikken kalp atışını ultrasonda göstermişti, dinletmemisti bende sormamistim kucuk oldugundandir diye. Sonra tekrar kontrole gittigimde kalp atışını da duymuştuk.. ilk haftalarda normal bunlar
ipekveatlas benim de öyle oldu. bebeği gördük kalp atışı var ama çok küçük sonra gel dedi. 7. haftamda tekrar gittim 7+2 de duyduk😍 kalp atışı varsa hiç sıkıntı etme
cnn34 ipekveatlas ya şuan çok rahatladım öyle kötü yorumlar gördümki kadınlar kulübünde. Sende alttan muayne ile gördün duydun ama dimi
ipekveatlas cnn34 evett hatta benim bebem karnımdan zor göründü diye alttan baktı bebeği gördüm kalp atışı var ama duyulmaz çok küçük dedi. zaten o bebeği ve kalp atışını görebiliyo canım gördüyse sıkıntı yok insallah. biz 16 haftalık olduk bile
Alp52 @cnn34 ilk hamilelegimde banada dinletmemişti doktor ultrasonda kalp atışını göstermişti 13 haftalıkken özele gittim cinsiyet için ilk ozaman duymuştum bundada 7+5de duydum devlet hastanesinde her hastane farklı oluyo galiba
Alp52 @cnn34 haftan daha erken eğer kalp atışı var dediyse sıkıntı yapma küçük olduğu için duyulmamış olabilir 1 hafta sonra tekrar git imkanın varsa ozelede gidebilirsin özel hastanedeki ultrason cihazları daha iyi oluyo
cnn34 Alp52 istanbuldayım canım sende öyle misin bilmiyorum okmeydanına gidiyorum çok gelişmiş güzel bi hastane güveniyorum ben oraya. dış gebeliğimde özeldeki doktor teşhis koyamadı olmeydanı koydu o sebepten güveniyorum hastaneye