Elifinannesii_ aynı şeyleri yaşadım önce 23 mm sonra indikçe indi ve açılmam arttı, artık durduramayız riske atamam dedi doktorum ve geçtiğimiz salı sezaryene aldı, bebeğimi küveze aldılar haftasından dolayı, ciğerlerinin gelişmesi için gerekli dediler, solunum cihazından çıktı şükür ama henüz kucağıma alamadım yavrumu :( bi aksilik olmazsa inşallah pazartesi ya da salı çıkacakmış küvezden, genel durumu iyi dediler, 2 hafta önden gidiyordu gelişimi ama daha iyi olsun diye aldılar mecburen küveze