Happy_001 HilLllyyy 37deyım her hafta yedım bısey de olamdo ye ama abartma canım sonucta normal hayata da herseyin fazlası zarar
ipekveatlas etsiz ciğköftenin tek zararı (tövbe ettim resmen) bulgur ve baharatlar beni mahvediyo sisiriyo hazımsızlık gaz sancısı.. yoksa yiyebilirsin