Ozlem_41112 Kızlar meraba 6+1 haftalık hamileyim doktor keseyi gördü kalp atımı var dedi ama bebeği göremedi alttan bakmak istedi kabul etmedim bir hafta sonraya randevu aldım başına gelen var mı
superrmomy Ozlem_41112 canım bebeği görmeden kalp atımı gözükmez bir yanlışlık olmasın. Kese, bebek sonra kalp atışı gözükür. Vajinal muayenenin gebeliğe bir zararı yoktur keşke izin verseydiniz.
cnn34 Ozlem_41112 bende 6+2 bebeği gördüm kalbide ultrasonda atıyo ama sesi gelmedi ☹️umarım sorun yoktur
Ozlem_41112 incisu ilkinde normal doğum yaptım 2 gün kaldım 2 günde çok defa alttan muayene oldu o yüzden travmatik bi durum oldu bende korktum
Ozlem_41112 superrmomy korktum ben birazda o yüzden doktor kalp atımı var dedi ama nasıl bende anlamadım
incisu Ozlem_41112 anladım o korku her insan da oluyor işte dediğim gibi alttan muayene olsaydı gözükebilirdi
damlaakgn Ozlem_41112 allttan baktığında belki gorebılırdı neden baktırmadın kı genelıkte çok normal ara ara vajınal ultrason yapılıyor
lunam Ozlem_41112 kalp atımını bebeği görmeden nasıl anlamış acaba 🤔 kalp atımını dinlerken doktor her seferinde bebeğin kalbinin üzerinden dinleme yapıyor. Ben olsam bir sonraki muayene için başka doktora giderdim.
Ozlem_41112 lunam aynen başkasına gidicem üniversite hastanesine gitmiştim doktor öğretim görevlisi genç bi doktordu bilmiyorum iyi düşünmek istyorum
lunam Ozlem_41112 üniversite hastanesiyse asıl doktorun asistanı olabilir. Tedirgin olacak bir şey yok merak etmeyin, belli ki doktorun acemiliği.
lunam Ozlem_41112 boş gebelik değildir inşallah. Ben 6+0da gittiğimde karından görünmedi bile, alttan baktığında bile sadece kese vardı. Korkmayın yani, daha erken bebişi görmek için. Haftaya görürsünüz Allahın izniyle.
NGfairytale lunam abla bugun bende ultrasona gittim 6+3 keseyi gordi doktor soyledi ki kesenin icindekini de girdum ama hala kalp atislarini duyamadik 2 hafta sonra tekrar ultrasona gidicez inshAllah duyarizz