humasultan3443 Kızlar bu açıklık illaki 36-37 haftalarda mı başlamak zorunda biz 38+3 olduk daha değil açıklık bebişkom kanala bile girmemiş adam akıllı dönmemiş bile 😱 sonradan açıklık olabilir mi yani mesela benim gibi olan var mı 37-38de açıklık yok ama 39-40da çatır çatır açıldı diyen var mı 😳
SEmerry humasultan3443 Canım maalesef benimde öyleydi açılmam olmadı bebiş kanala girdi ama sıkıştı çatım dar olmadığı halde 🤷♀️ Koca kafalıydı oğluşum 💓
Mom1mirayy humasultan3443 olabilir benim ilk bebeğimden 40. Haftada açılma nişn falan olmuştu ama bebeğin solunumu kesildiği için sezeryana alındım
Buse62 humasultan3443 benim öyle oldu hiç sıkıntı yapmayın. 40 haftama girmiştim acile gittim nst için de açıklık yok dedi bana alttan da muayene etti. O gece sancı başladı düzenli sabaha gittim tekrar acile 5 cm açıklık hemen yatırdılar
humasultan3443 SEmerry sezaryen mi oldun sonrasında kuzum bizim ki daha tam dönememiş kanala girmeyi bırak 😳
SEmerry humasultan3443 Evet canım benimki de 39+2 de kanala girmişti ama saniye de bir sancım olmasına rağmen açılma olmuyordu çünkü bebek ilerleyemedi acil SeZeryana alınmıştım 🤭☺️ Şimdi 3. Bebeğime hamileyim Buda SeZeryan olucak hiç korkma bence sezeryan korkulacak bir şey değil bebekler sağlıklı olsun da anneler bir şekilde toparlıyor 💓
humasultan3443 -Arya- geçen hafta benim de makat gelişti dün gittik azıcık aşağı inmiş ne yaptığını bilmiyor yavrum doktor diyor yolu şaşırdı 😳🙄 acaba ne zaman sezaryen kararı veriliyor beklemekten stres oluyorum
humasultan3443 SEmerry sezaryenden de değilde doğumdan korkuyorum kuzum 😳😳🤦🏻♀️Diyorum normal olsaa ayrı dert sezaryen olsa ayrı dert uykularım kaçıyor bi de belirsiz olması iyice stres yapıyorum dua et nolur panik atak geçircem artık düşün düşün 😳🤦🏻♀️ Maşallah sana ne güzel ben daha ilkten böyleyim 2-3 hayatta cesaret edemem heralde 😳 dünyadaki en korkak en pimpirik insan olarak
SEmerry humasultan3443 Ay ederim tabi ki evlat tadını aldı mı insan istiyor kardeşi olsun benim niyetim iki kardeşti ama sürpriz oldu bize miniğimiz 🥰 İlk olunca insan biraz tedirgin oluyor hiç ne olacağını bilmediği için ama hepsinin tadı farklı İnan ki akışına bırak çok düşünmemeye çalış temizliğe falan vuruyorum ben de kendimi 🤭 İnşallah sağ Salim kavuşuruz canım🥰
humasultan3443 Buse62 ne bileyim korktum bakıyorum herkesin 36-37de başlamış 3 cm 4 cm dedim benim olmuyor acaba zor mu olcak çok mu zorlancam diye korkmaya başladım 😳
Etraa Bende de 36 da 2 cm, 37 de 3 cm açılmam var. Pazartesi 38 oluyorum o zaman da 4-5 olursa doğuma.. tabi benim ilk gebelik olduğu için nasıl oluyor diye bir fikrim yok. Bu şekilde olması iyi mi onu da bilmiyorum