Kızlar herkese merhabalar dogum hikayemi yazicam size belki umut olur aynılarını yasayanlarimiz vardır. 🥰
30 haftalık gebe iken düzenli kasilma ile hastaneye gittim ve 2 gün yatış verildi nidicard sanci durdurucu hap ve ciğer geliştirici iğne yapıldı sancilar durdu gayet güzeldi adalat crono günde bir adet alıyordum 35 haftaya kadar geldik 11.11.2021 gece saat 4 den 7 ye kadar kasılma ve bel ağrısından uyuyamadım esim kalktı kahvaltı yaptım duş aldım saat 11 gibi hastaneye gittik açılma vs yok ama düzenli sancim çıkıyordu nst de ve olduğum hastanede yenidogan yoğun bakım olmadığı için isparta sehir hastanesine sevk edildim yine aynı şekilde ordada nst de 4 5 dk da bir sanci çıkıyordu zaten bende hissediyordum bebeğimiz 35 haftalikti ama karnı 32 kafası 37 hafta kilosuda 2100 gr olarak görünüyordu daha sonra hazırladılar beni ve doğuma girdim belden uyustum gayet iyiydi sonra bebisimi kuveze aldılar 5 gün kaldı kuvezde hemen emzirdim solunum desteği almadı maşallah çünkü ciğer geliştirici vuruldum salı günüde hastaneden taburcu olduk evimize geldik 🌸
Söylemek istediklerim bebeğime 2100 gr denildi ama 2260 gr dogdu
Bebeğime Down sendromlu denildi ama hiçbir sıkıntımız yok şükür
Eğer erken dogum riskiniz varsa ciğer geliştirici lütfen vurulun
Vede hastaneden çıkarken 2210 grama düştü sali günü ciktik 2210 grmdi bugün topuk kanı alındı 2400 grm geldi gerçekten küçük bebekler daha çabuk toparlaniyor 🌸🥰🥰 uzun oldu hakkınızı helal edin