Duyguynrky nilo81 betanın bir anlamı yok canım. Benim betam çok yüksek olmasına rağmen ona göre kalp atışını duymadım. Bebeğin haftası önemli
Mucizesinibekleyenacemianne Benim değerim 55400 çıktı 6+0dayım ama yolk sac da bebek de görünmedi. Doğal olarak kalp atışı da. Oyüzden bence de betayla alakası yok