Bsraa34 Kızlar eşim baba isminde kararlı olduğu için bi türlü vazgeçiremedim sizce hangisi daha güzel ?
aysnrsvs Bsraa34 can sıkıcı ama madem hayri koymak zorundasınız siz kendi içinize sinen ismi koyun uyumlu mu değil mi bakmayin hiçbiri uymuyor üzgünüm
110710 Bsraa34 Hayri ismi asl söylenmicek sadece baba tarafı söyler çocukta istemicek zaten Uras güzelmiş ilk ismi ne olırsa herkes onu söyler küçüçük bebeğe Hayri diyen utansın 🥰
Bsraa34 Ne yapsam ikna edemedim ya bende bi şekilde önüne isim koymak istedim biliyorum uymuyor ama napim
Dennz Bsraa34 istemiyor isen eşin ile konuş bence diretmesinin bir anlamı yok sonuçta sadece onun bebegi değil senin de kararların önemli içinize sinen bir isim olmalı bence