Merhaba güzel anneler ve anne adayları 🥰 17 haftalık ilk çocuğuma hamileyim bir iki gündür karnımın alt tarafında kasığa yakın yerlerde seyirme gibi pıt pıt şeklinde biseyler oluyor ilk önce bağırsak hareketleri falan sandım ama baktım iki üç gün öncesine kadar böyle birşey olmuyordu daha değişik tarif edemiyorum 🤔 bebek hareketimidir acaba yoksa erken mi? 🥰🌼