Fidelyaa Kızlar bezmi alemde ebru karacaya giden var mı. İyi bir doktor olduğunu duydum. Tavsiye eder misiniz, birde ultrasonu renkli veriyomu ben şuana kadar renksiz aldım hep bişey belli olmuyordu
defneninannesiiii Fidelyaa ben oğlumu orda doğum yaptım 2 sene oldu ama ebru hoca da çok iyi bir doktor ama eşi daha bilgili karı koca o hastanede çalışıyorlar renkli ultrason kağıdı benim zamanımda vermiyordu gene siyah beyaz ama hastane olarak çok güzel ve temiz odaları da güzel geniş
Fidelyaa defneninannesiiii kadın doktorla daha rahat ederim diye ona gideyim dedim yorumlarıda güzeldi. Sevindim hastanenin iyi olmasına, teşekkür ederim bilgi için 🌼
defneninannesiiii Fidelyaa rica ederim ne demek başka sorunuz varsa cevaplarım teyzem orda çalışıyor aklımıza takılan soru olursa bilgi alıp cevaplarım 🥰
Emel9286 Fidelyaa renkli vermiyor ama ekrandan fotoğrafını çektiriyor. Talep edilse verirmi bilmiyorum biz telefondan fotoğraf çekiyoruz.
Zerdaliii Muayene 170 TL. Ben oraya gidiyorum ama karar veremedim devlet hastanesi gibi. Yani hem ücretli hem devlet gibi. Randevu almak çok zor. Çok hızlı muayene ediyor hiç bi şey anlamadım. Kararsızım