Baharistan ayy deme ya çok zor bi agri dun is yapmıştım biraz belimin üstüne yatmışım ne sağıma dönebildim ne soluma nefesim kesildi resmen bekarken sera da çalışıyordum çok ağır paket falan kaldırdık hep ordan kaldı doktora gittiğimizde yüzde 90 fıtık var MR girmeye gerek yok dikkat edeceksin başka yapicak bisey yok demişti kaç tane olduğunu da bilmiyorum daha 20 yaşındayım 22 haftalık hamileyim 16 haftada kitlenmeye başladım git gide agrim çoğalıyor nasıl olucak bilmiyorum ilerisi Allah yardımcınız olsun sizinde ❤️🥰