SansliAnne Kızlar 1 ay önce doğum yaptım. Doğumdan sonra tuvalete çıkmakta çok zorlanıyorum ara ara kanamam bile oluyor kendimi zorlandığım için. Aynı durumu yaşayıp çözüm bulan var mı?
Asudeprenses SansliAnne kabızlık için bana doktorum Magnesie Calcinne Sabba diye bir ilaç yazmıştı çok iyi gelmişti toz halinde su ile karıştırıp içiyorsun cnm,ama gerçekten faydasını görüyorsun