Daisy_maya Kesinlikle bi belirti aramayın 😊 Herkesin bünyesi farklı belirtileri farklı. Benim transferden sonra lekelenmelerim oldu, herkes tutmadı falan yazdı. Çok üzüldüm ama meğersem yerleşme kanamasıymış şükürler olsun. Ayrıca hiç adet ağrım gibi ağrı olmadı hatta, tutunmadı falan diye düşündüm ama kesinlikle belirti aramayın ya da bir başkası ile belirtileri kıyaslamayın size tavsiyem 😊🙏 Mesela bi arkadaşımda da sancılı ağrılı geçti onun da tuttu çok şükür 😊 Yani demem o ki bünyeden bünyeye değişiyor. Rabb’im hayırlı güzel sonuçlar almanızı nasip etsin 🙏😊