Merhaba hanımlar pazartesi günü kan tahlili yaptırdığımda beta hcg 168 çıktı doktor bir takım testler istedi ve sağlık ocağında yaptırdım bugün sonucu aldığımda beta hcg 139 çıktı doktor farklı laboratuvarda olduğu için normal dedi 2 gün sonra tekrar test yaptıracağım ama korkuyorum bu durumu yaşayan var mı acaba 😔