Deletedmom_7156 geçen hafta 13. Haftamda hiç bir şikayetim yokken adet kanaması gibi kanama yaşadım. Bebeklerimi kaybettim diye çok korktum. Hastaneye gittiğimde bebeğin eşinin aşağıda olduğunu, kese etrafında kanama alanı olduğunu öğrendim. Bir gece hastanede yattım kanamam durunca çıktım. İki gün sonra tekrar kanamam oldu 😔 bir haftadır sürekli yatıyorum elimden başka bişey gelmiyor inşallah bebeklerime bişey olmaz. Yarın kontrolüm var.