Dml1234 Kızlar 27+3 üm şeker yüklemesi istemişti doktorum 50 gr. Burayada yazmıştım zararlımı değilmi anlayamamıştım her doktor farklı birşey diyordu. Bugün sabah gittim ilk aç karına kan aldılar sonra 250 ml suya şeker koyup bana verdi onu içtim 1 saat sonra yine kan alındı. O su öyle ölümüne şerbet gibi şekerli değildi bildiğimiz normal şekerli suydu. Burda zararlı yaptırma diyenlerede rastladım ondan söylüyorum o kadarcık şeker size ve bebege ne yapacak doktorunuzu dinleyin. O kadarcık şeker içtiğiniz bi içecekte bile var ki gün içinde dahada fazla şeker alıyoruz eminim. Diyecegim şu ki ihmal ettirmeyin yaptırın bende çok şükür sınırda çıktı şeker ama ya gebelik şekeriniz varsa ve siz bilmeden bebeginize zarar veriyorsanız? Doktorunuza güvenin😘✌🏻
Duyguynrky Dml1234 sonuçlar temiz mi canım? Şeker yüklemesi için bende çok yazıyorum burda ama çoğu kimse dinlemiyor 🤷🏼♀️
gonulcelen Dml1234 hatta kutu kola gibi içeçek veren yerler var onda hiç şekerli tat gelmiyor resmen gazoz. Ben 50 gr öyle bir içeçek içmiştim 100 gr da şekerli su içmiştim 2 bardak olduğunu için zorlandım yoksa içilmeyecek birşey değil.
Zeynepreyyan Aynen öyle sonuçta ara ara tatlı da yiyoruz onda ne kadar glikoz ve şeker var bilemiyoruz. Bende 75 Gr içmiştim. Bir kutu içerisinde vermişlerdi bana tadı asiti kaçmış meyveli soda ya benziyordu . Öyle şerbet gibi tatlı değildi
Dml1234 Zeynepreyyan aynen öyle yükleme kelimesinden dolayı sanırım herkez böyle aşırı şekerli şerbet gibi bişey içicez sanıyolar
Dml1234 Duyguynrky açlık 87 çıktı yükleme sonrasındaki şekerde 138 çıktı doktorum sınırda ama gebelik şekeri diyemeyiz dedi 32 ve 34. Hafta arasında tekrar bakıcak. Şekerden uzak dur yinede sen dedi
Zeynepreyyan Dml1234 bende öyle sanmistim aslında ve hiç alakası yok. İnsanın aklına şerbet gibi çok tatlı bir şey icecekmis gibi geliyor
Duyguynrky Dml1234 azıcık dikkat edersen sıkıntı yaşamazsın benimde 130 du çok şükür çıkmadı birşey. Geçmişler olsun :)
Dml1234 gonulcelen aynen öyle. İşte milletin abartması ya. Ki ben yükleme yapıldıktan 2 buçuk saat sonra doktoruma kontrol oldum oglum baya rahat paşa gibiydi yani😂 bak buna ragmen yaptırdıgımı birine söylesem kötü anneliğimmi kalmaz cahilliğimmi kalmaz ooo😂
KezbanAlk Merhaba kızlar dün 50mg şeker yüklemesi yaptılar 145 çıkmış sınır 140. 75 mg yeniden yaptırcam çıkacak mı çok merak edıyorum 😒