sinemcansenturk CanselUrgnc özelde 950 lira diyince bir duraksamıştım. Kliniği olan bir doktora gidiyorum kendi yapmıyordu şehir hastahanesine gittim 4 hafta kadar önceden sıra verdiler ve çok memnun kaldım eşimi içer aldılar video çekebilirsiniz dediler ayrıca yüzünün fotoğrafınıda verdiler her devlet bir değil malesef. Ben çok memnun kaldım çok ilgiliydi doktor.
Jeatimo Devlete gidiyorum kontrole ama başından savdi resmen bende Ankara’da Gulhiz Karataş’ın kliniğine gittim 500 TL ödedim çok ilgilendi baya memnun ayrıldık eşim de ilk kez yanımda girebilmisti. Fotoğraf çıktısı ve CD de veriyorlar tüm çektiklerini
sinemcansenturk CanselUrgnc manisadayım ben Manisa şehir hastahanesi Tülay hanıma gittim ve çok memnun kaldım.
Yavrum_herseyim CanselUrgnc benimki riskli olmaysaydi bende devlete gidecektim ama bı anda riskli oldum o yüzden mecburiyetten gidiyorum