Herkese selam dün doktora gittim, ultrasonla baktı bir şey yoktu ama yaşadıkların kasılma olabilir dedi. Devam ederse hep , dinlenince geçmezse gel nst ye bağlayalım dedi. Hala devam ediyor ayakta iken mesela bı anda sanki afedersiniz gaz gelir içeride düğüm gibi bir his olur öyle oluyor elimi bı koyuyorum hep sağ tarafta bir yumru taş gibi. Aralıklarla oluyor bu. 🤷 Belki pazartesi giderim tekrar