Umudum0406 Kızlar ya bugün kontrlum vardi doktor bebegimin bir hafta geriden geldiğini söyledi canim sıkıldı varmi bu durumu yasayan neden olur böyle
Elfidaa Umudum0406 olabiliyo bazı aylar böyle.. benim de 5 gün geri oluyo bazen 2 bazen 3 değişiyo hep
Yusufhalime Umudum0406 bu zamana kadar nasıldı gelişimi canım bende 35+2 haftaligim en son 32+6 da gitmiştim ozman güzeldi gelişimi ama şuan merak ediyorum bu haftalarda gelişimi kilosu önemli ya gelişimi bu haftalara kadar iyi olup bu haftadan sonra gerileme olan var mı acaba
fatma1941 Doktorum banada 3hafta geriden geldigini söylemişti iki hafta yediklerime dikkat sürekli muz ceviz badem süt ve protein ağırlıklı beslendim bebeğin kilosu azda olsa düzeldi ve bazen ultrasonda kilo konusunda yanılabiliyor
fatma1941 Umudum0406 valla bende çok üzülmüştüm 3hafta deyince ve hala doktorum biraz zayıf bir bebek olacak diyor bende zorla da olsa sürekli bebeğe yararlı şeyler yemeye çalışıyorum
fatma1941 Ben kendimde çok kilo almadım bebekte almadı maalesef 37.haftadayim hala mide bulantısıyla baş etmeye çalışıyorum
Umudum0406 fatma1941 inşallah duzelirsin canim ya can sıkıcı önceden önde olup gerilemesi sıktı canimi
Yusufhalime Umudum0406 yediklerine dikkat et canım kaşar peyniri muz bol.meyve ye bende merak ediyorum şuan nasıl acaba aralığın 2 sinde gideceğim kontrole