Kızlar bebegim 4 gün kakasını yapamadı fitil yoluyla yaptırdım fakat yogun şekilde gaz problemi var karnı sert kendini kasıyor ama yapamıyor zorlanıyor meme de ememiyor iştahı gitti ne yapayım yardımcı olun acile götürmek istemiyorum dogru düzgün doktor olmuyor polikinliğe de pazartesi gidecegim