Zeynppkul merhaba canım eşim sigorta işiyle ilgleniyor banada emir hayat sigortası yptı. Ve hamileliğin 2. Ayında yaptık . Hastanede 1 lira dahi ödemedim sadece 4 lü taramayı karşılamıyor sezeryan , muayene, tüm doğum, hatta fizik tedavi diyetisyenlik dahi var kesinlikle yaptır. Ben Medicalparka gidiyordum şimdi liv Hospitala gidiyorum tek 1 kuruş ödemedim 8300 e sigorta yaptırdım. İstediğin zamanda yaptırabiliyorsun. Yapmak istersen sana iletşim numarası atarım bilgi alırsın