merwwe 37+5 bizdede aynı durum söz konusu ne bebekte sancı var ne bende doktor daha çok yürümen lazm gelmeye hiç niyeti yok dedi adet sancısı gbi sızı hissetmeye başladmı söledm doktra daha önceki haftalardan başlaması gerekti dedi 🙈 günde 4 km yürüyorum daha ne kadar yüricem ki ev de yaptm hareketleri saymıyorum bile 😩🤣