Gokcemm_ Sonnnnn 18 gün ☺normal doğum istiyorum ama korkuyorum .epidural normal doğum yapan var mi ?tecrübelerinizi paylaşır mısınız??
Nurklc38 Gokcemm_ Benim de son 18 ve bende epidural istedim. İyi diyorlar yani doktorum da onu önerdi ☺️
Gokcemm_ Nurklc38 benim doktorumda önerdi ☺ ağrısız oluyormuş. Gerçi benim ikinci doğumum ama bu sefer daha çok korkuyorum yaşayacaklarımı bildiğim için 🙂inşallah kolay bir doğum gerçekleştiririz 🙏sonrasında bel ağrısı yaşayan oluyormuş..
Nurklc38 Gokcemm_ Bel ağrısını duydum ama sezaryen da oluyor dediler normal doğum da bel ağrısı yapmıyorlar demişlerdi.
Hernameises Son 22🦋 epidural normal doğum kimine göre çok konforlu kimi de yinede sancı hissettim diyor tabi doğum anındaki açılma ne kadar olacak ona göre değişir 😐Kesinlikle benimde tercihim olur 🙏🏻❤️
Gokcemm_ Hernameises doktorum hiç acın olmucak demedi zaten .zaten doğumun sonuna doğru yapılıyormuş iğne. Yoksa sancın gider doguramazsin dedi.yaşayıp görücez bakalim 😃
Gokcemm_ Nurklc38 o zaman sağlıkla gelsin bebişlerimiz 🙏yapacak birsey yok.o oradan çıkacak bir şekilde 😀
Nurklc38 Gokcemm_ Hahaa kesinlikle bi şekilde çıkacak nasıl çıktığının bi önemi yok yeter ki sağlıkla alalım kucaklarımıza :)
Gokcemm_ Denizmila21 tecrübelerini bizimle paylaş ☺😃merak ediyoruz.saglikla kucağına alırsın inşallah 🙏