ikicocukmeselesi Kızlar 13+0 olduğum gün kontrolüm var. Acaba cinsiyet belli olur mu? Meraktan çatlıcam neredeyse😂 oğlumun cinsiyetini 14. Haftafa öğrenmiştim direk erkek demişti🥳
SunaS ikicocukmeselesi benimde dündü muayenem 13+4 de doktor pozisyonu uygun olursa görürüm demişti ama bizimki poposunu gösterdi sadece😂
Fasulyem2 ikicocukmeselesi bebek uygun pozisyondaysa belli oluyor 12 de gördük bariz belliydi ama erken dedi 13+2 de tekrar gittim bu sefer emin olduk bebeğin açar umarım bacaklarını😁
Esmaonur ikicocukmeselesi 12+4te tahminde bulunmuştu bize, 14+6da netleştirdi 🌸 yanılma payları yüksek tabi ben hala değişecekmiş gibi hissediyorum 😄
SunaS ikicocukmeselesi banada duyan biraz cikolata yiyip gitseydin hareketlenirdi dedi aklında bulunsun istersen 😂 ben ac karnına gitmiştim iş çıkışı sanırım o yüzden küstü😂😂
SunaS Çok şanslısınız hanımlar normalde yarın cinsiyet partisi yapılacaktı malum göstermediği için iptal oldu artık göstermeyecekmiş gibi düşünüyorum😂😂
Melos12 ikicocukmeselesi oğlumu 10 11 de tahminle öğrendim şuanki bebeklim 14 haftalık 12 13 ve dün yani 14 ün başında farkli doktor tahminleriyle kız olduğunu öğrendim 🥰