2kediliannee Merhabalar sabah canım deli gibi krem peynir istedi gidip marketten aldım son kullanma tarihi 31.07.2018 miş nerdeyse yarısını yemişim ama tadında ya da kokusunda bi sorun yoktu . Birşey olmaz umarım ?😞
Pcoslubiranne 2kediliannee Labneler çabuk bozuluyor aslında.Tadında bir şey yoksa bir şey olmaz.Sen yine de dikkatli ol takip et kendini.
Zeynepreyyan Genelde bozulduğu zaman küf yapıyor bir şey olmamış olabilir . Bozulmuş olsa küf mutlaka yapar tadı ve kokusunda değişim olurdu . Fakat markete gidip şikayetini yapıp fişi duruyor ise ürün iadesi yap. O ürünlerin sabah akşam skt kontrol yapılması şart
2kediliannee Zeynepreyyan teşekkür ederim içimi rahatlattınız, tadında kokusunda birşey yoktu . Teşekkürler 🙏💐