tugbaacng Gzmhsyn ben de.. gece zaten tuvalete çıkmaktan uyuyamıyorum. Sabah da 1de uyanırsam çok şükür…
blueberyy00 Gzmhsyn bilmiyorum normalmi bende gece en geç 11 de yatıyorum çoğunluk sabah 6 da kalkıyorum sonra eşimi gönderip bazı günler geri yatiyorm 10-11 ne zaman kalkarsam artık
pusatmom35 Gzmhsyn bende gece 12 gibi uyuyorum sabah esimi ise gönderiyorum kalkıyorum 8 de sonra geri yatıyorum bazen 10.30 da kalkiyorum geri uyuyorum 12 lere kadar alarm kuruyorum uyanmak icin ama onu da kapatıp geri yatiyorum 😂
Aslylmz Ben aynı gece hemen uyuyamıyorum ama 1-2 oluyor uyuduktan sonrada hep lavaboya kalkıyorum sanki sabah olduktan sonraki uykuyu uyuyabiliyormusum gibi oluyor. Yeni uyandım mesela 😂
blueberyy00 Gzmhsyn aynen ama uyumazsam akşama kadar sersem.oluyorum uyuyunca ayrı sersem oluyorum zincirleme devam ediyor 😂😂