esmaaa_ Merhaba canım anneler sizlerin de sabah uyandığınızda ellerinizde kollarınızda uyuşma ve şiddetli ağrı oluyo mu
Esmaonur esmaaa_ bende uyandığımda değilde telefon elimde yarım saat dursun ellerim direk uyuşuyor bi süre hissetmiyorum resmen. Normalde olmazdı hamilelikten mi bilmiyorum
GNur0506 esmaaa_ bende de aynı sorun var gün içinde bisey yok ama sabah uyanırken ve gece uyurken sürekli ellerim uyuşuyor 36.haftadayım yeni başladı ben de ödemden kaynaklı sanırım araştırmalarıma göre
Tomrismom Bende de oluyor çok fazla. Magnezyum eksikliğinden olabilir dedi doktorum. Başlayınca da cırcır oldum 😅 bırakmak zorunda kaldım