Arkadaşlar merhaba. 9+1 deyim. Yarım saattir sol kasigima bıçak saplanır gibi ağrı giriyor. Doktoruma sordum kanama olmadikca korkma dedi ama şiddetli bir sekilde ağrı giriyor. 2gun önce deprem oldu çok korktum acaba düşük tehlikesi falan olabilir mi başına böyle bişey gelen var mı