Zeynep0806 gidebileceğinen berbat hastane en berbat doktorlar. ilgisizlik, bilgisizlik ne ararsan o hastanede. en yüksek ücret bu hastanede alınıyor ama hizmet kalitesi sıfır.devlet hastanesi kesinlikle daha iyi. mehmet nalbant diye bi doktor var git yüzüne bakmıyor, sivas medicana kadın doğumda ülkede en iyi hastanelerden.hiç gidemiyosanız üniversitede ilhan bey var özeli de var.ben sivasta levent kandemire gidiyorum.