Nur626 Kızlar yenibosnada oturan ve bayan kuaföründen memnun kalan bi yer varmı saç boyama işlemi için dün kafamı rezil edip 500 tl aldılar kuaför bulamıyorum bayan kuaför
Hayallerim95 Nur626 canm ben davaya gidiyorum şiddetle de öneririm orda şilan var çök güzel kesim ve boyama yapıyor git derim yeride Fatih caddesinde zaten
Hayallerim95 Nur626 ilk girişte erkek var ama hemen tesettür bölümüne alıyorlar mutlaka git derim cok memnun kalırsın