Merhaba ben tup bebek ile gebe kaldim bahceciciyi onermeyenlerin aksine 10 yil sonra bahceci bana umut oldu diger hastahaneler daha fazla yiyici emin olun ben le birlikte yapan arkadaslarimdan biliorum her neyse igneler hakkinda nacizane bilgi vereyim yumurta buyutme igneleri bana pek fazla agri sanci sislik yapmadi hele ilk gunden hic yapmadi ama ilerki gunlerde yumurtalar buyudukce oturup kalkamaz hale geliorsunuz birde son gunde iliskiye girelim demissiniz ya zaten yasak ve ekstra catlamasin diye igne vuruluosun girsen de bisy farketmez yani bu igneler pek fazla sikinti cikarmio fakat bebek transfer olunca verilen igneler bir sure sonra yumurta gibi sismeye baslio dagilmio morario ve agridan agliosun bunlar hic bisy cnm sen sadece bebege odaklan ve tutunursa hepsi cok zevkli ve bi hatiradan ibaret kalio umarim seninde mucizen can bulur seninle❤️