Bir de, hamilelikte gaz problemi çok oluyor şişeden mümkün olduğunca bi şey içmemeye çalışın. Pet şişe ve şişelerden içerken hava yutuyoruz bu da gaz yapıyor
Artık biberonlarda bile hava çıkışı sağlayan delikler var
Mümkün olduğunca bardağa döküp için
Ben sırf bunun için iş yerine bardak götürüyordum 🙂