Hatice_alkan42 Arkadaşlar erken doğum riski olup hangi ilaçları ne kadar kullandınız ne gibi önlem ler alıyorsunuz bana yardımcı olur musunuz
Nurklc38 Hatice_alkan42 riskim vardı fakat ilaç kullanmadım. 37+3 olduğum hala çıkacak bebiş çıkmaya niyeti yok😂
Hatice_alkan42 GamzeCan doğuma kadar mı kullandınız bende aynı ilaçları kullanıyorum progestan günde kaç kere kullandınız bide sebebi neydi
GamzeCan Hatice_alkan42 3 kere rahim ağzı kısalığı vardı 34. Haftaya kadar kullandım yanlıs hatırlamıyorsam
Nurklc38 Hatice_alkan42 Doğum pozisyonu erken almıştı canım rahimimin Ağzındaydı bebek. Haftam erkendi ayağa kalkma yat dinlen ki baskı yapıp açılma olmasın demişti doktorum
Gmze17 Ben nidicard hap kullanıyorum yüksek doz 3 saatte bir kullanıyorum şuan iyi gibiyim sancılarım durdu
ogretmen_anneee Gmze17 nidicard suyu azaltıyor yazmışlar nette size doktorunuz böyle birşey dedi mi bende kullanıyorum 😞
Plncnr-dnsn ogretmen_anneee Hayır ben duymadım 2 hafta kullandım açıklığım ve sancım vardı aksine suyumuz çok iyi
Gmze17 ogretmen_anneee öyle birşey demedi ama günde 3 litre en az içmen lazım dedi rahmin sıvı aldıkça yumuşuyor dedi ben şuan çok sık alıyorum ilacı öyle birşey varsa bilmiyorum
ogretmen_anneee Gmze17 allahım sağlıkla zamanında kavuştursun yavrularımıza bizi. Ben günde 4 alıyorum siz kaç alıyorsunuz
Gmze17 3 saatte bir alıyorum şimdi 4 saate çıkardı doktorum bende tek sıkıntısı yüzüm kızarıyor gözlerim bulanık görüyor sizde yan etki yaptı mı